CDenV Westerlo bevraagt haar inwoners

Zou u vooreerst enkele korte vragen willen bentwoorden over wie u bent? De vragenlijst is anoniem voor wie dit wenst maar graag hadden we toch enkele algemeenheden geweten.

Er is overigens een (ik ben het met u eens, irritante) bug in het formulier van de website dat we trachten zo snel als mogelijk op te lossen. Indien u opmerkingen wenst toe te voegen dient u de tab-toets (uiterst links op het clavier boven de 'Caps Lock'-toets) te gebruiken om van het ene veld naar het andere te springen. Doet u dit niet blijft de cursor hangen in het veld van vraag 1.

Hieronder begint het echte werk. In 17 vragen zouden wij een beeld willen krijgen over hoe u denkt over onze gemeente, wat goed is en wat beter kan.

15. Stel: je kan het beleid in Westerlo bepalen en je krijgt plots meer financiële middelen: waarvoor zou je dat gebruiken?

16. Stel: je kan het beleid in Westerlo bepalen en hebt plots minder financiële middelen ter beschikking: wat zou je als eerste schrappen?

17. Hier kan je alles kwijt wat nog niet aan bod kwam.

Hieronder nog enkele vragen voor wie meer wil weten over CD&V Westerlo of een persoonlijk contact wenst.

18. Ik wens actief mee te werken aan het beleid in Westerlo en wens hierover gecontacteerd te worden.

19. Ik wens een persoonlijk contact met iemand van CD&V Westerlo.

20. Ik wens per e-mail nieuwsberichten van CD&V Westerlo te ontvangen.