Laura Tops

Laura Tops wordt dit jaar 21 en woont in Heultje. 2018 is voor haar een speciaal jaar. Ze stelt zich dit jaar een eerste keer kandidaat bij de verkiezingen, het is haar laatste jaar als hoofdleidster bij Chiro Heultje en ze studeert dit jaar af als verpleegkundige. Maar Laura is geen stilzitter. Straks zal ze terug beginnen volleyballen bij Mendo Booischot en studeert ze verder om een master te behalen aan de KUL in het sociaal werk en sociaal beleid.

Laura wil zich inzetten voor de jongeren in onze gemeente. Ze merkt dat jongeren vaak de stap niet durven te zetten om hun wensen te uiten, hier zou ze graag een handje mee willen helpen. Laura komt zelf vaak in contact met deze groepen, wanneer dit niet op de Chiro is, is het wel op een fuif of ander evenement. Op deze manier wil ze de jongeren van de gemeente Westerlo een stem geven, zodat ook hun mening wordt gehoord.

Als verpleegkundige heeft Laura ook aandacht voor de problematieken en bekommernissen van de oudere populatie, dit vooral door haar stages en vakantiewerk in WZC, thuisverpleging etc. Ze engageert zich dan ook voluit voor onze senioren.

Samen kiezen we de weg vooruit!