Nancy Verhaegen

Nancy is 55 jaar en weduwe van Jef Aerts. Nancy is in Westerlo vooral bekend als de vorige sympathieke eigenaar van de horecazaak 'Sooi van ’t Hof' die ze jarenlang met Jef heeft uitgebaat.

Sinds 2012 engageert ze zich ook als bestuurslid voor ziekenzorg Samana waarbij ze zich inzet om regelmatig op ziekenbezoek te gaan. Vanuit die ervaring wil ze graag het aanspreekpunt zijn voor ouderen en kwetsbaren in onze gemeente. Tevens is ze al geruime tijd actief bij KWB. Als jonge oma van 3 kleinkinderen is ze uiteraard ook gevoelig voor de thema’s verkeersveiligheid, onderwijs, speel- en sportmogelijkheden voor onze kleinste inwoners.

Als vroegere zelfstandige vindt ze het ook belangrijk dat jonge starters en zelfstandigen alle nodige ondersteuning krijgen om hun zaak uit te bouwen, wat zorgt voor én meer én een sterke lokale handel.

Westerlo is, dankzij CD&V, de voorbije decennia een écht aangenaam dorp geworden, waar het fijn wonen is. Ze wil, als kandidaat bij CD&V ook de komende jaren mee aan de kar trekken om samen Westerlo nog mooier, gezelliger én leuker te maken.