Niels Van Houdt

Niels is 24 jaar en woont al bijna zijn hele leven langs de Olenseweg in Oosterwijk.

Zijn vrije tijd staat volledig in het teken van de jeugd. Zo was Niels de afgelopen jaren hoofdleider van Chiro Kontakt, waar hij momenteel nog actief is als leider van de kerels, en was hij een van de drijvende krachten van het Kapelkade-comité. Daarnaast is Niels de huidige voorzitter van onze gemeentelijke jeugdraad, waardoor hij mee vorm gaf aan het jeugdbeleid in Westerlo. Sinds enkele jaren speelt hij ook toneel bij Kultuur Kwadraat, een afdeling van Gezinsbond Voortkapel.

Na zijn studies was Niels een tijdlang actief in de verzekeringssector, maar recent ontdekte hij dat zijn passie elders lag. Zo is hij sinds februari zaakvoerder van Brasserie Het Trefpunt, gelegen aan supermarkt Carrefour in Voortkapel. Daar neemt Niels meestal de bediening in de zaak voor zijn rekening, waardoor hij geregeld in contact komt met zijn klanten en zo op de hoogte blijft van wat er leeft bij de mensen.

Niels zet nu met veel enthousiasme de stap naar de lokale politiek, zodat hij ook daar zijn steentje kan bijdragen!