Susy Janssens

Susy Janssens’ roots liggen in Oevel. Haar vader groeide op in een boerderij in Duitschool. Sinds 1999 woont ze zelf in de Dennenstraat samen met haar man Ruben Aerts en kinderen Staf (13 j) en Nel (11 j). Susy is 45 jaar, geeft wiskunde en godsdienst in kOsh aan jongeren van 12 tot 14 jaar.

Ruben (godsdienstleraar) en Susy zetten elk jaar via school hun schouders onder Damiaanactie. Ze is actief en sociaal. In haar vrije tijd doet ze aan aquagym, badminton en gaat ze joggen. Voor een wandel- of fietstocht met het gezin of vriendinnen is ze altijd te vinden. Susy en haar gezin zijn fervente voetbalsupporters. Vaak zie je hen op de terreinen van Blauwvoet Oevel waar Staf voetbalt en keept. Hij volgt de richting Moderne in Sila Westerlo. Nel zit op school in het Lo in Oevel. Ze speelt piano, volgt
    tekenschool en chiro.

Susy ziet het goede in elke mens en is positief ingesteld. Vanuit beroepsinteresse is ze begaan met jongeren en wil ze het “WIJ”
    zetten tegenover het alomtegenwoordige “ik-ik-ik”. Westerlo is een aangename en gezellige plek om te wonen en ze wil graag meewerken aan de toekomst van onze gemeente!