Inschrijving nieuwjaarsontbijt 2022

Beste,

In deze moeilijke tijden willen wij U en Uw familie het allerbeste wensen. Wij hopen van harte dat de Kerstster een lichtbaken mag zijn naar een veilig en gezond 2022.  Naar jaarlijkse gewoonte zouden wij bij deze wensen ook een uitnodiging sturen voor onze Nieuwjaarsreceptie, maar gelet op de huidige epidemie kan dit uiteraard niet.

Toch willen wij onze waardering voor de trouw van zoveel leden aan onze partij uitdrukken. Daarom willen wij net als vorig jaar aan elk lid en zijn of haar huisgenoten gratis een VERZORGD KEMPISCH ONTBIJT aanbieden op zondagmorgen 30 januari 2022.  Wij voorzien 2 soorten ontbijt : één voor volwassenen en één voor kinderen tot 12 jaar.  Wij zullen dit volledig Coronaproof organiseren.

De ontbijten zullen door traiteur Marc Verbiest ( de Beeltjes ) worden klaar gemaakt en in een gesloten doos worden verpakt.  Onze bestuursleden zullen die dag tussen 8 en 9 uur      ’s morgens aanbellen om het ontbijt te overhandigen.

Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, vragen wij wel dat U hiervoor inschrijft.  Dit kan door het invullen van onderstaand formulier. De inschrijvingen moeten binnen zijn tegen ten laatste donderdagavond 20 januari 2022.

Wij hopen dat zoveel mogelijk leden zullen ingaan op ons voorstel en dat jullie ook in 2022 trouw blijven aan de CD&V.

Hou jullie gezond,

John Verbraeken, voorzitter CD&V Westerlo

Leden kunnen zichzelf en hun huisgenoten inschrijven door het invullen van onderstaand formulier.

2260 Westerlo