Inschrijving nieuwjaarsontbijt

Beste,

In deze moeilijke tijden willen wij U en Uw familie het allerbeste wensen.  Wij hopen van harte dat de Kerstster een lichtbaken  mag zijn naar een veilig, gezond en beter 2021. Naar jaarlijkse gewoonte zouden wij bij deze wensen ook een uitnodiging sturen voor onze Nieuwjaarsreceptie 2021, waarvoor wij al de nodige voorbereidingen hadden getroffen. Maar gezien de huidige epidemie kan dit uiteraard niet.

Toch willen wij onze waardering voor de trouw aan onze partij van zoveel leden uitdrukken.  Daarom willen wij aan elk lid en zijn of haar inwonende huisgenoten gratis  een VERZORGD ONTBIJT  aanbieden op zondagmorgen 17 januari 2021.  Wij voorzien 2 soorten ontbijt : één voor volwassenen en één voor kinderen tot 12 jaar.  Wij zullen dit volledig Coronaproof organiseren.  De ontbijten zullen door traiteur Marleen en Co uit Oevel worden klaar gemaakt en gesloten verpakt aangeleverd. Onze bestuursleden zullen die dag tussen 8 en 9 uur ’s morgens aanbellen om dit ontbijt voor de deur neer te zetten.

Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, vragen wij wel dat U hiervoor inschrijft.  Dit kan door het invullen van onderstaand formulier. De inschrijvingen moeten binnen zijn tegen ten laatste vrijdagavond 8 januari 2021.

Wij hopen dat zoveel mogelijk leden zullen ingaan op ons voorstel en dat jullie ook in 2021 trouw blijven aan de CD&V.

Hou jullie gezond,

John Verbraeken, voorzitter CD&V Westerlo

Leden kunnen zichzelf en hun huisgenoten inschrijven door het invullen van onderstaand formulier

2260 Westerlo